elisamoms_60 Arkadaşlar tokat devlet hastanesinden sezaryan olan varmi bilgi verirmisnz Dikisleriniz nasldi Spinal mi oldunuz komplemi uyuttular Bide ameliyat sonrasi size bakimlari nasl oldu yazarmisnz lütfen hasta bezi külot almama gerek var mi
Meryem117633 elisamoms_60 merhaba siz dogum yaptıysanız bana bilgi verebilir misiniz 2 hafta sonra sezeryan olacağım