Merhaba, 6+1 iz biz. Ayın 7’sinde gittiğimde oruç tutup tutamayacağımı sordum doktora. Tutabilirsin dedi. Kendimi nasıl hissettiğimi ve şikayetim var mı diye sordu. Çok şükür şu ana bir bulantı durumu da olmadı orucu bozduracak. Kendini iyi hissederseniz ve doktorunuz da sıkıntılı bir durum görmezse inşallah tutarsınız. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.