Son regl tarihim 13 Aralık o hesaba göre benim 17+1 ama gittiğim doktorun biri 1 gün öncesini söyledi 17+2 yani, diğer doktorda tam regl bitiminde oldugunu söylüyor 3 gün surmustu 16+6… bebeğe bakıp haftasını söylüyorlar… ona görede ama doğum tarihi bana 18 Eylül diyor 😀 ne alaka yani 9 Ay 10 gün desek yine benim ağustos sonu doğum gozukuyor onların hesaba göre ben 9 ay 10 günü çoktan aşmış oluyorum 11. Aydami dogurcam 😀 bebeği göre göre ileri tarih vermeleri saçma degilmi