Gulsahmesut ben de 3. ye hamileyim ama benimkiler sizinkine göre buyukler biri 9 buçuk diğeri 6 yaşını geçen ay doldurdu Eylül’de doğum yapicam küçüğüm 1. Sınıfa baslicak inşallah kolay olur diye kara kara düşünüyorum sizin hepsi evde en azından bir iki yıl beraber buyutursunuz okul derdi falan olmaz ayrıca en önemlisi sağlık ben de kazayla hamile kaldım hiç 3 u dusunmuyodum ama olacağı varmis inşallah sağlıklı olur tek dileğim o 🌸 allah yardım eder inşallah bizlere 🌸