Byzyldrm biz yolun başındayız daha canm 15+6 günlüğüz bi oğlum var allh nasip ederse Buda kız olucak kızıda cok istiyordum biran önce doğsun bitsin istiyorum gene allhtn oğlum var onunla ilgilenirken nasıl geçiyor zamanlar anlaşılmıyor ❤️ Sizin ne güzel az kalmış sağlıklı kucağınıza alırsınız inşllh