1234momsss 2 haftaya yakın çok bulantım oldu geçen hafta hiç birşey yiyemeyip kusuyordum bu hafta yok denecek kadar azaldı prilam kullanıyorum o mu fayda etti bilmiyorum böyle bulantısı erken kesilen varmı endişe etmelimiyim
Nskyhn 1234momsss endişe etmeyin ilaç iyi gelmiştir ben de o ilaci kullanmaya başladığımda Cok iyiydim ama maalesef 14 hafta oldu hala devam ediyor 🥴
Huriye1996 1234momsss bir gün iyiyim biseyim yok, bir gün yediğim şeyi yutmadan tuvalete kosuyorum demekki normal 🤭
betul91 7+6 Birgün hiç bişeyim yoksa ertesi gün sabahı sabah ediyorum bulantı bi kesiliyor bi başlıyor endişe etme tatlım ❤️