naimegrbz 24 haftalık hamileyim son 1 haftadır gayet net hissediyordum hareketlerini tekmelerini bugün hiç hissetmedim bi sorun olabilir mi çok endişelendim ya
Ekilemradahuc naimegrbz endişelenme bu haftalrda düzensiz oluyo zaten tekmelemeler bende ilk hissetmeye başladığımda bi gün çok tekmeliyodu bi gün hiç
busey_42 naimegrbz yaa bende 21+5 haftalığım 2 gün boyunca hissetmedim çok korktum sağlık ocağına gitmeyi dusundum ama 3.gün hissettim kıpırtısını ,😍. Bu arada ben çikolata yeyince hiç bişey olmuyor sevmiyor heralde 😂
Mrsyalcin Hayir canimm zaten daha tam dengesini sağlamamıstir bebis 😊biz bile bazen yorgun bazen enerjik oluyoruz bol su iç çikolata ye oynar
naimegrbz Mrsyalcin çikolata yiyip sola yattım bi etkisi olmadı küçük bi hareket olsa içim rahatlıycak
annesi19 Aynısını yaşadım , çok normal hiç korkmaa.. haraket etmiyorsa uyuyordur , bu haftalarda öyle oluyormuş:)
naimegrbz busey_42 benimkide öyle dünden beri birsürü çikolata yedim hareket etsin diye tık yok sevmiyor sanırım😄
annesi19 Benim tertemiz kesilmişti , çok korkmuştum ama azcık araştırdım , günün çoğunda uyuyormuş bebiş