Asillllll1111 Kızlar a life hospital de Berna hocaya giden var mıı aranızda ben doğum paketi almıştım da Berna hocaya mi geçsem diye kararsız kaldımda doktor değiştirmek istiyorum da
Merrygirl Asillllll1111 Bende iki hamileliğimdede Alptekin alagöze gidiyorum çok memnunum diğerleri biraz sosyal medyacı bi dene canım dediğim doktoru istersen
Bsra0695 Denizzeynepelif_22 Bende ebru hanıma gıdıyorum 27 haftalık olsuk şuana kadar ilgiliydi ama artık ilgilenmiyor cevap vermıyor gıbı gelıyor degıstırmeyı dusundum bır ara ama kararsız kaldım
Asillllll1111 Beyza190920 Pek sorulara cvp vermiyor gibi geldi bana da o da normal ilerliyor mu sizde mesela tansiyonunu falan ölçüyor mu
Denizzeynepelif_22 Asillllll1111 2 defa gittim ilgili güler yüzlü aminosentez yapmak istedi ama ben istemedim cok ısrar etmişti ben çok seviyorum Ebru hanımı bi de tavsiye üzerine arkadaşlarım memnun kalmışlardı eşimde araştırdı ilgili bir doktor ama çok yoğun
Denizzeynepelif_22 2 sefa gittim sorularıma cevap verdi ilgili bir dok. Fakat aşırı yoğun sürekli koşturuyor tansiyon vs olculmedi ileride nasıl olacak bilemiyorum
Bora5832 Asillllll1111 ben de Berna hocaya gitmiştim.Bence ilgiliydi.Dogum paketini de ondan almıştım ama nasip olmadı doğum Berna hoca hasta olduğu için .
Asillllll1111 Beyza190920 1 defa gittim bakim ben orda başka doktora gidiyorum ona geçmeyi düşündüm öyle bsey var mıs