Caglaasya bu soruyu sormamasını söylemek müdahaledir. Soramazsın dememişim? Ayrıca bulantı kesilince bir sorun olduğunu normalleştiremezsiniz. Burada bir çok kişinin bulantısı kesiliyor ve bir sorun olduğunu düşünebilir ki bulantı olmaması normal bir süreç. Fikir alışverişinde ben de fikrimi yazmışım. Soruyu sırf önceden sorduğunuz için ve cevabı bu şekilde gördüğünüz için rahatsız olmuşsunuz. Olabilirsiniz. Burası açık bir platform. Bulantı olmamasını bebekle ilgili bir probleme bağlarsanız, ben de bulantı olmasının asıl problem olduğunu savunabilirim mesela. O yüzden size vermediğim cevaplar karşısında siz müdahale etmemeyi öğrenin önce.