Haticemustafa Busragull travel sistem arabalar en iyisi canm arastirip bakarsin internet memnun olmayan nadir insanlar vardir bende ondan aldim Canyon travel sistemi bebek arabasi aldim.ben e bebekten
Bahar11mucize Busragull Esoes bende casul cadillac aldım daha kullanmadım ama çok rahat kullanışı gözüküyo araştırmalarımdanda nerdeyse hiç şikayet yok garantili ürün hem. Wellegro marka kullanan arkadaşım var o kullanmaya başladı seninki daha iyi bence benimki hantal kalıyo dedi
Tubagrnc Busragull ben chicco sprint aldım üç şekilde kullanabiliyosun hemde normal travel setler gibi ağır değil arabamız olmadığı için otobüste minibüste eve çıkarken ki 5. Kat rahat taşıyabileceğim bi araba aldım hem puseti hem portbebesi hem baston hepsi bir arada gayette kaliteli tavsiye ederim
mucizemizibekliyoruzz Busragull yoyko elegance travel sistem 1.200 tl ve çok güzel çok araştırarak aldık biz
Busragull Tommybaby alan arkadaşım var plastık kısımlarını ür0n boyasını hıc begenmedi sanki kırılacak gibi duruyo böyle bi.kaç örnek var önümde casual cok duydum kullanımı nasıl
Rmyskrkus Beneto siyah gold aldim oda bir seri tek üretilmiş bulursan görüntü mükemmel ama kullanisini haftaya öğreneceğim sunny baby hummer 777 kullandım iki sene iki kere servise gitti alt sepet ve bağlantı yeri yuzunden
Gozdealpu Ben travel almayacaktım baston almaya gittim. Çift yönlü baston bulamadım. Yenidoğan bebek annesini görmek ister. Travel bagajda çok yer kaplıyor. Casual quantum gördüm mekanizma kısmı katlanınca daha küçük diğerlerine göre. Dün aldım civilde indirim vardı. Travel alırken ana parçanın ayak kısmına dikkat edin. Aşağıya doğru tam katlanıyor mu diye. Çocuk oturur pozisyonda bacakları değer rahatsız olur.
pamuk_anne Gozdealpu şu son dediğinizi çok söylemeye çalıştım ben de. İlk baktığımız model kraft twist xlx di ama çocuğun ayağını rahatsız edecekti biz de çocuğun ayaklarının geldiği yeri kıvrılan model bir araba aldık.
Umutipek Beneto,wellogro,casual travel sistemli bebek arabalari baktığın zaman hepsi ayni hem gorunus hem fiyat olarak.Asiri kararsiz kaldim.3u icinde cok rahat diyende var.tek tek baktiginda iyi degil diyende.kafamda deli sorular.?
Tubagrnc Nefesliva ben internette gitti gidiyordu sanırım 1250 ye aldım ama aldığımın ertesi günü 1700 e çıkmıştı fiyatı yaklaşık 3 hafta önce aldım
Busra_35 krkslagmz Bende ona çok baktım ama hâlâ kararsızım. Çok kullanıcı yorumu göremedim alakalı 🤷♀️