Mrveglsn Merhaba sevgili anneler, ben 3 ayın içindeyim fakat bende baygınlık hissi oluyor genelde. Hiç olan annelerimz varmı kaynağı nedir acaba? Gözlerm istemsiz kapnıyo ve nefes alırken sanki nefessizmişim gibi hizlı nefes alıyorum bu bebeğe zarar verirmi? Doktorun açıklaması ise gebelikte baş dönmesi normaldir oldu... elbette normalde ileri gidiyor gittikçe
Rdvanaysem Mrveglsn bende var özellikle dışarı çıktığımda çok oluyordu tansiyon düştüğü için oluyor yanında çubuk kraker ve çikolata bulundur baktın olmaya başlıyor hemen atıştır. Çok iyi geliyor
Mrveglsn Rdvanaysem evet sanırım vucud bir anda aç mı kalıyor ne oluyorsa bişeyler yiyince iyi geliyor