Kızlar 8+4 haftalık gebeyim. İlişki esnasında kanamam oldu ama adetken hafif küçük küçük pıhtı gibi şeyler oluyor ya o şekilde pihtili kanamam oldu. Ama karnimda sancım vs yok. Yine de düşük mü yapıyorum acaba diye korkuyorum. Benim gibi yaşayan var mı? Acaba düşük mü olucak. Yarın doktora gidicem ama o kdr tedirginim ki uyuyamıyorum