alyavetuna size katılıyorum, iki saatte bir emzirin veya saat belirtmek bana uymadı. İlk bebegimd süre tutuyordm güya iki saatte veya üç saatte bir veya bu saatti geçmemesi gerekiyormus. Anneannem de sürekli emzir veya yedir derdi dedikleri doğru çıktı. İkinci bebeğim saat başı bazen yarım saatte bir emzirdigim zamanlar oluyor. Kilo alımı iyi gidiyor. Geceleri iki saat geçiriyor bazen ama gündüz ne zman ister, uyanık olduğu an veya altını değiştirdgim vakit hemen meme veriyorum. İlk bebeğim sütü hiç sevmedi zorla veriyordum ayda zar zor 500gr alıyordu, bazen düşünüyorum emzirme süresini mi uzun tuttum bebek aç kaldı bilemedim 🤔. maşallah İkinci bebeğim haftalık 400gr almış . Ben de sürekli emzirmeden yanayım bebekler çok çabuk açıkirlar ve yorulduklari için emmeyi bırakıyorlar daha sık emzirmek dinlenmeni sağlar ve doymuş olurlar diye düşünüyorum 🤔