elif_4804 Selamlar 📱 aramızda gebelik zehirlenmesi geçirmiş olan kimse var mı acaba ? Belirtileri neler ? Biraz bilgilendirme yapabilir misiniz geçiren varsa
okuyor elif_4804 geçirmedim ama gebelik zehirlenmesine karşı her hafta idrar tahlili veriyorum. İlk 3 belirti; yüksek tansiyon, idrarda protein kaçağı ve ödem
Tugbaa1994 elif_4804 benim ilk gebeligimde vardı yani varmış hiç belirtim olmadı doktorlarda bilemedi 36 haftada rastgele ögrendik idrarımda protein kaçagı varmış tansiyonum 18 19 lara fırlamışlar hemn tansiyon ilacına başladılar 1 hafta sonrada dogum yaptım