Asibel sürekli insanların bebeklerini kucaklayıp benim o vermem artık diye dolandığı içindir o 😂😂 bana çok yapmacık geliyor ya hiç muayenesine girmedim ama instagramını takip ediyorum hep reklam kokuyor bir bebekle 9 doz paylaşmış dün üşenmedim saydım hızlı hızlı geçsen video gibi geçen hastanede aldı birinin bebeğini oda oda bebek göstermeye giriyor 🙄 annesi peşinde tersledi artık siz çok aldınız yeter alıyım ben diye ben böyle yapmacık şeyleri sevmiyorum valla