Kızlar normal doğum yaptım iç dikişlerim iyileşmiş dış dikişim açıldı tekrar diktiler yine açıldı yeniden dikmediler dikiş yine tutmaz dediler sizinde böyle olan varmı nasıl geçti süreç krem verdiler sadece bide antibiyotik verdiler sizin böyle olup ne kadar sürede iyileşti