Gonul-123 Kızlar, gece bebeğinizi emzirmek için kalktığınızda odayı nasıl aydınlatıyorsunuz. Odanın kendi ışığı çok aydınlatır malum loş olması lazım ortamın hemen uykuya geçmesi için bebeğin. Kullandığınız ürünler neler
Durubebegim Gonul-123 avizem gece lambası modunu alıyor ama yin de yetersiz kalıyor bazen ışığı açmak zorunda kalıyorum 🤷♀️
Snmckr Gonul-123 salona gece lambası takıyorum onun ışığı gayet yeterli oluyor bebeğimi de rahatsız etmiyor bizi de ☺️
Kader6056 Gonul-123 cnm görüntü nasıl ekleniyor bilmiyorm ama Google de yazarsan cikar Bluetooth lu Led ampul diye çok kullanışlı
Anne12 Ben amazondan yumurta şeklinde ışık rengini ve derecesini ayarlayabildigimiz bir gece lambası almıştım ve gerçekten çok kullanışlı idi. şimdi oğlum 2.5 yaşında kendi odasında uyuyor ama hala o gece lambasını kullanıyor. İkinci bebeğim için bir tane daha almayı düşünüyorum 😊
Gonul-123 Anne12 tam olarak nasıl bulabilirim Amazon’da acaba ismini yazarsanız bakayım hemen. Teşekkür ederim 🌺
Sarikan93 Gonul-123 tuz lambası öneririm hem eğer gece lambası kullanıcaksanız çok sağlıklı olur bebeğiniz içinde
Sarikan93 Gonul-123 ben kullanıyorum astım hastasıyım çok memnunum aydınlatması loş oluyor bazen daha az ışık olsun istediğimde üzerine bir tane tül şal atıyorum daha az ışık oluyor mum ışığı gibi sizde o şekilde kullanabilirsiniz