Sblbngl Ormanmeyveli ahahahaha yaa hep kontrollerim onda oldu pazartesi gitmem lazımdı çarşamba olacak yarın daha gidemedim 40 hafta oldum gitmem lazım 😂😂 kimse duymuyor beni