Gece uykumdayken bırden su geldı , hemen tuvalete kostm ıdrar yapma gıbı degıl baya geldı , kontrol edıleöeyen bı suydu ama tuwalete oturdgmda ıdrarla beraber yaptım bıttı . Bı daha da gelmedı bı gın gectı. Hastaneye gıttm test yapcaklardı alttan ıstemedm. Nst ye bagladr bebegın suyu normal cıktı harketkerıde normal cıktı bende ewe geldm. Boyle bırsey yasayan war mı, su geldıkten snra dpgumunuz başladımı. Ill hamılelıgımdede bı kere olmustu boyle. Ama bısey olmamıstı.