Zhdsngz Hanımlar merhaba 2. Gebeliğim 16. Haftam son kontrolümü Erdem hastanesinde Asuman hanıma yaptırdım Kendisiyle Yada hastane ile İlgili bir fikriniz bilginiz var midir Tavsiyelerinize de açığım
Hazal-karabulut1 Ben çakmak Erdem’e gittim hatta orada doğum yaptım. Orada Gülçin Demirdöven diye bir turbqnli doktor var ben çok memnun kaldım. 40 kere doğum yapsam 40 ona da ona giderim.