Merveebuluttt Kızlar bat 9 bu ayı hiç değerlendiremedik ya yumurtlama dönemimde ilişki olmadı bu ay çöp oldu çok üzgünüm korunmasız bir 2 ilişki yaşabildik 😭
Ormanmeyveli Merveebuluttt yumurtlama doneminde iliskiye giremedigim ay hamile kaldim. Yumurtlamadan 1 gun önce ve bir gun sonra girmistik bende bu ay çöp diye bakiyordum bir de bakayim kii hamileyimmm hem de erkek bebiş araştırmalarimin sonucunda yumurtlamadan sonraki gun girdigimiz iliskide olmuş erkek bebis spermleri daha hizliymis
Merveebuluttt Ormanmeyveli ay hayırlı olsun canım ❤️Korunanlar bile hamile kalabiliyor rabbim bilir tabiki Ama hiç beklemiyorum ya negatif oluncada beklentim olmadığı için üzülmem çok herhalde 🙏
ZenKen Kesinlikle şunu söylemeliyim, çocuk olsun diye her akşam uğraştık 6 ayda tık yok. Artık bıraktık uzun zaman sonra sadece 1 ayda tek birleşme sonucu Hamile kaldım oğlum olacak ,🙈
Tomrishatun Merveebuluttt peki yumurtlama zaten olmamis ki daha nasıl gebelik olsun ben onu çözemedim ondan sordum
Merveebuluttt Tomrishatun telefondan takip ettiğim uglulamada hamile kalma şansı düşük diyo ben hep ona göre yönleniyorum yanlışmı yapıyprum acaba 😒
Rukiye24 Merveebuluttt yanlış canım onlar tutmuyor ovülasyon testleri ile anlayabilirsin ben o uygulamalara göre 6 ay uğraştım. Ovülasyon denedim 2. Ay denemeden kaldım. Sonra düşük oldu ikinciyi ilk denemede ovülasyon ile kaldım yine kimyasal oldu. mesela şuan tekrar deniyorm bunay yumurtlama olmadı. Testle takipteyim yine ama uygulama yine yumurtalma gösterdi 14. Günde her ay yumurtlama zaten olmuyor bir yılde 6 7 kez kalite yumurtlama oluyor
Tomrishatun Merveebuluttt adetiniz duzenliyse eğer beklenen adetten geri sayarak tam 14 gun bütün kadınlar aynı zamanda yumurtlayor.. Beklenen adet gününden geri salaksın 14 gun yumurta çatlamış oluyor bu sekildede takip yapabilirsiniz