Prensannesi33 Burcumut ben 3 gün önce verdim 23.65 doktorum daha yeni olduğunu söyledi 3 haftalık 3 gün sonra verdim 132.2. Çıktı dah yeni kldugu için normal böyle düşük çıkması
sumelegi Burcumut yani biz pcolular beta değerlerinde sat tarihlerinde falan kendimizi diğer bayanlarla karşılaştıramayız. Bizim yumurtalar ne zaman isterse o zaman olgunlaşıyor çatlamak isterse çatlıyor falan😂 çok şükür ki bak senin ki olgunlaşmş çatlamş döllenmiş hamilelik başlamş… İnşallah hayırlısıyla da bebişin büyür ve sağlıkla kucağına alırsın canım🌸
Nazlii__ Benimde 27 çıkmıştı kimyasal gebelikten şüphe duymuştu doktor ama normal gebelik çıktı Geç döllenme olmuş 3 günlük falanmış Şimdi son ayımızdayız ❤️ İnşallah normal gebeliktir düşük çıkmasına takılma :)
sumelegi Burcumut Pco var bendede canım 25 eylul sat, 6 kasımda beta hcg 130 çıktı,doktor hesabına göre sat 17 ekim aldı. şuan 25 haftalık hamileyim. 2 gün sonra tekrar baktır. Doktor artışa göre yorum yapıyor zaten.