Tubiiiiif canım hepsi değişiyor, her gebelikte farklı. Benim mesela baştan beri 2 gün geriden geliyordu, sonra bi hafta 4 gün geride oldu, ondan bir hafta sonra 2 gün öne geçmişti. Oluyor yani haftası haftasına tutmayabiliyor, önemli birşey olsa doktor söylüyor zaten, doktoruna güven derim:) o birşey yok gayet iyi diyorsa gayet iyidir:)