Edabykl Larakaya ben 10 tane aldim ordan simdilik kaliteleri kesinlikle çok güzel cinsiyet belli olsun biraz daha alacağım ordan 🌸
Larakaya 2bebegimm 1-3 ay ve 3-6 ay zıbınlarınin cm boyu aynıymış diye okudum bı yorumda aralarında çok fark yokmuş aldığınız zibinlar bebeğinize oldumu peki
Larakaya Edabykl benimde cinsiyet belli değil şuanlik 10 tane aldım cinsiyet belli olduktan sonra kıyafet almaya başlıyacam
Edabykl Larakaya aynen bende oyle yapicam dedim iste cinsiyet belli oldumu bide o renklerden 2 3 zibin daha alıp bitiririm insallah ama kaliteli ürünleri ben begendim baya 🌸