ggalip1108 Benim de öyleydi o haftalarda hatta yemekten sonra ayağa kalktığımda da ağzıma pas gibi tat gelirdi 30. Haftadan sonra kendiliğinden geçti ağız tadımda yerine geldi inşallah sizinde geçer