byzknn ilk şekerimi öğrenmeden önce 2 hafta önden gidiyordu haftası şimdi 36. Haftada gittim en son 2925ti şimdi 36+6 ya giricem 3000i geçmiştir. Şuan normal ilerliyor kilosu haftasına göre denk ilerliyor şişkinlikte yok karnında çok şükür hatta şekerime rağmen amniyon sıvım sınırda 8 cm..