Annecikk34 Kızlar gebelik başlangıcımdan beri gazımda artış var ve ayıptır söylemesi pis kokuyor ya. Sanki içim kokmuş gibi. Benim gibi olan var mı ?
Babydream Annecikk34 ayy tam olarak benimde öyle bu durum sinirimi bozuyor dediğiniz gibi içim çürümüş gibi 🤭 çok utanç verici oluyor bazen
Kumsallina95 Annecikk34 bağırsaklar yavaşça yer değiştirdiği için oluyor canim dogum sonrası eski haline dönüyor merak etme ,🤣 bitti kurtuldum şükür Allah bir avazda kurtarsın sizide 🙏
Annecikk34 Babydream yalnız değil mişim sevindim :) dediğiniz gibi vallahi beni rahatsız ediyor midem bulanıyor bazen kokudan
Annecikk34 mericeynnnn 26. Haftadayım ama gebeliğimi bildiğimden beri böyle, çocuk dışkısı gibi ağır kokuyor
Minik_anne0 Bende sorun şu ki gaz çıkartamıyorum zaten çıkartamayan birisiydim şimdi hepten yok çıkartamıyorum böyle kasılıp kalıyorum belimi doğrultamıyorum gaz sancısından 🥺18. Haftam
Annecikk34 Minik_anne0 gaz çıkaramama problemini bilirim yıllar önce hastanelik olmuştum çok zor inşallah rahat rahat çıkarabilirsin, doktora söyledin mi bişey önerdiği gaz çıkarabilmen için ?
Minnoslarim Minik_anne0 ben de öyleyim, iki büklüm kalıyorum çok sıkışıyorum gece uykumdan ağlayarak uyanıyorum 🤦🏻♀️ Magnezyum ve rezene çayı önerdi doktorum biraz iyi geldi sanki bir de 30 dk yürüyüş
Minik_anne0 Annecikk34 Hayır söylemedim ya utanırım😂 hemde ne diyicekki ne biliyim herşeye ilaç veriyolar çok ilaç kullanma taraftarı değilim öyle yürüyüş iyi geliyor biraz evde yürüdükce açılıyorum yürümessem kaskatı kesiliyorum işkence