Gulra 33+5 günlük hamileyim. Bugün sabahtan beri göbeğimin altında ağrı var. Sanki ishalmişim gibi ama değilim. Neden olur? Doğum sancısı değildir değik mi? Nasıl birşey bilmiyorum ilk gebeliğim yaşayan var mı?
Busraaltsoy Gulra benimde karnim agriyor ya 32+6 günlük doktorjm enfeksiyondan demisti antibiyotik yazmıştı
Busraaltsoy Gulra karin agrisi geçti evet ama kusarken idrar kaçiriyorum💨😐 afedersin karin ağrisi enfeksiyondan demisti doktor cok sukur karin agrisi yok simdilik
Gulra Busraaltsoy o bendede oluyordu kusarken öksürürüken bala kaçırıyorum ben simdi doktordan geldim kabızlıktanmış
Busraaltsoy Gulra bana enfeksiyon dediler 🙄antibiyotik kullaniyorum cuma gunu sonuç icin gene gidecem 🤦♀️