Tubuik Benim ilk gebeligimde 2 hafta karın çevresi geriligi vardi bence şukretmelisn cnm beyin boy zeka vb gerilikler oluyor , bebegim 2800 doğdu dr zayif fln demisti doguma girmeden bi kac gun önce 2500 du kuveze aliriz demisti cok şükür gerek kalmadi cok su ictim meyve bol yedim son ayımda bulantim cok olmustu dr onu da gerilige bağlamıştı. sağlıklı doğdu şuan 2 yaşında ama biraz minyon kızım. Korkacak hicbirsey yok canım daha 35 haftalik doğuma kadar iyi beslen kilo alsin karın çevresi geriliginden korkacak bisey yok beni de cok korkuttular Rabbim sağlıklı hayırlı evlat versin kuzum