Kızlar çok hareketli bi bebeğim var 16. Haftamdan beri hissediyordum onu yani durmadan tekmeleyen bi bebek ama bugün hiç hareket ettiğini hissetmedim korktum biraz açıkçası doktora gitmemi gerektiren bi durum mu yaşayan oldu mu aranızda buna benzer bişi?