Aliyemre
Selam kızlar 7+3 haftalık gebeyim dün geceden beri asiri kanamam oldu🙁 yatışim yapıldı suan hastanedeyim kanamam biraz azaldı ama devam ediyor sabah ultrasonla bakıldı bebeğim ve kalp atışları göründü ama doktor halen tehlike var yüzde elli düşer yada yaşar dedi sizde bu kadar kanaması olan varmıydı nasıl sonuçlandı yardımcı olurmusunuz.