nurcan_26g Rumuz_07 yüksek bel asla kullanışlı olmuyor ben ilk doğumda bikini külot ve normal ped takmıştım
Nazlimom Rumuz_07 yüksek bel götürdüm hastaneye doğum sonrasıda yüksek bel kilot giyiyorum dikiş yeri tam düşük bel kilot yerine denk geliyorr
kubrakokcan Rumuz_07 ben götürdüm ama kullanmadım. Depend kullandığım İÇİN üstüne direkt geceliğimi giydim
Hazal-karabulut1 Ben oğlumda götürdüm ve kullanamadım dikiş yerlerinden dolayı giyilmiyor. Depend diye hasta kilodu vardı onu giyip uzerine pijama giymiştim zorlanmadım hemde rahattım.
Zuleyy İlk hafta depend kullan canım iccamasırına gerek yok. Ama sonradan yüksek bel daha iyi tabiki rahim toparlayıcı kilotlar var hatta onlardanda alabilirsin. Öbürleri dikiş yerine geliyor katlanıyor va ben hiç rahat edemedim