Selam Kızlarrr. Yurtdışında yaşadığım için çekim için tesettürlü hamilelik elbisesi bulmakta zorlandım çok beğendiğim bi tane vardı ama çok pahalıydı bi baktım indirime girmiş ama bi beden kücüğü vardı benim için. Bugün geldi denedim ama sırtım tam kapanmadı çok üzüldüm. Sonra geri göndermeyim de bide Babam baksın belki bi çare bulur dedim (Babam dikiş felan işlerinden çok anlar). Babama gösterdim çok şükür kapatabildi hiç te sıkmıyor cok sevindim. Bakın resmini ekliyorum beğendinizmi?😍
https://imgyukle.com/i/Rn6Tr1
https://imgyukle.com/i/Rn6a8f
Şimdi modasinadan felan aynı renk şal sipariş vermeliyim ama rengi uymaz diye korkuyorum😭