Grazioso Ben yüzyıl’da Akın Bey’e gittim ve doğum yaptım. Çok memnunum. Yoğun bir doktor ama muayeneleri çok iyi geçiyor. Bebeğin her uzvuna tek tek bakıyor kafasından başlayıp bacaklarına kadar detaylı bilgi veriyor. Konusuyor. İşinde çok iyi. Ameliyatından çok memnun kaldım. Dogumdan 24 saat sonra yürüyerek çıktım hastaneden.