winterwitch Çok cici anahtarlıklar, mumlar, biblolar var. Yaptıran arkadaşlar nerede ne yaptırdıklarını paylaşırsa belki bizlere de fikir olur🤗
Ozge winterwitch üç farklı ip ve anahtarlık halkası 75lira tuttu eğer tek renk yaparsanız 35e falan gelebilir. Elimde baya ip kaldı. Kutuları da trendyoldan söyledim 50liraya. Jüt ip elimde vardı. Etiketleri bilgisayarda kendim yaptım sadece renkli çıktı aldım kırtasiyeden. Toplam 50 tane yaptım. 🌸