RabisScik Evet güzel anneler emzik konusunda çok kararsızım direk avent emzik mi alayım yoksa daha uygun bişeylemi başlayayım karar veremedim sizler ne yaptınız?
bsnrd RabisScik ben pahalı birşey almadm wee baby aldm tutuyor. Benm bebegm sadece uyurken emzik kullanıyor ama 🙂
Ozge RabisScik ben avent ve babyplusun yuvarlak uçlusunu aldım. Babyplus uygundu ama 0 2 ay ilk zamanlar için kullanılabilir 🌸
bsnrd RabisScik aventler çok pahalı.diyelm ki tuttu zamanla fiyatlr daha da yukslxk o yuzdn ben wee baby almstm şükür tuttu 🙂
bsraaktan Bende 0-6 ay için avent aldım içinde 2 tane var 6-16 ay içinde chıcco indirimdeydi civilde 2 tanesi 30 tl idi onu aldım bulmuşken bakalım inşallah tutar ikisinide