Deniz2961 Feyzashn_1 tutmuyorumm dinen zaten bize o şey verilmiş cocgum şuan daha önemli snra kaza edecgm.insallh
Ozgebhb Feyzashn_1 yani şimdi burada biri tutuyorum dese tutacak mısınız en bilir kişi demiş tutmayın diye birde daha hamileliğinizin başındasınız. 4+2 demişsiniz. Seferi iken bile kazaya kalabilir. Eğer dünyaya bir can getiriyorsak onun sağlığını her şeyden önde tutmalıyız. Borcun olsun bırak daha sonra tut. Bol bol ceviz yemen gerekiyor senin su içmen gerekiyor.
Feyzashn_1 Etrafımda insanlar tutsanda bişey olmaz falan diyo çok tutanlar varmış da içimi huzursuz ediyolar
Hzn53 Feyzashn_1 bana da herkes öyle söyledi 6 gün tuttum 3 gün önce kontrole gittim bebeğimin suyu azalmış tuttuğum için vicdan azabı çektim. Allah kolaylığını vermiş tutma sonra tutarsın canım. İçinde can taşıyorsun ona eziyet etme
Civcivinannesiii Feyzashn_1 doktorunuz tutma demiş daha niye bu tutma çabası gidin çevrenizi dinleyin ozamn ve tutun
annesi19 28 +5 haftalıgım , ilk gün tuttum devamını getirmedim ama vicdanım hiç rahat degill , her kes tutuyor bi ben tutmuyormuşum gibi hiss ediyorum.. yarından itibaren tutucam insallah. Bu haftalarda tutan birileri var mı zararlnı gördüler mi acaba
Hzn53 annesi19 ben 31+5 haftalığım. Başından 6 gün tuttum doktora gittim 7. Gün bebeğimin suyu azalmıştı bıraktım karnımızda da can var sonuçta onun sağlığını düşünmek zorundayız eziyet edemeyiz
RamazanYaren0655 annesi19 27+6 gayet rahat bir şekilde tutuyorum şuan zorlanmiyorum.Ama çocuğum konusunda vicdanen biraz düşünüyorum acaba gelişmesinde sorun var mıdır diye
azrakusum2121 annesi19 ben 31+4 üm başından beride tutuyorum bi sıkıntısını görmedim çok şükür hareketlerini de gayet rahat gün içinde bile hissediyorum doktorumla konuşup tutmuştum sahura kadar oturuyorum dört beş arası uyuyup öğlende uyanıyorum
Blossoomm Ben de şu an 9 haftalık hamileyim sadece 3 gün tutabildim çok bulantım oluyor gün içerisinde birşey yiyemiyorum sadece su içe biliyorum ben de kaza edeceğim tutunca daha çok baş dönmesi göz kararması oluyor etraftaki insanlara aldırme bence borç senin borcun sen tutacaksın onlar değil sen sağlılığına bak sonrasında Allah bize o kadar merhametli ki sonrası için kaza yapın diyor sağlık sonuç olarak hem bizim hem bebeğin ❤️ Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıklı dünyaya getirmeyi nasip etsin
Papatya5361 Canim niye içiniz rahat etmiyor ki dinen bu izin hamilelere verilmiş yani burda bu soruyu aslında sormanız da çok saçma geldi bana. Yani burda kimse tut yada tutma demez kimse kimsenin sorumluluğunu alıp da bisey söylemez ama dinen izin var tutmamamiz için.
annesi19 Ciftcekirdekailem eveett , işte böyle yorum istiyordumm , tutucam insallahh , nasıl besleniyorsunuz?? Fazla fazla su içiyor musunuz?? Yarınada destek olsun diye?
Hulyaam Ben de 36 haftalığım bir gün aralıklı tuttum şimdiye kadar iyidim diye ama 2 gündür tutmadığım halde zorlandım, çok istıyorum ama tutamayacağım. Sizde böyle deneyebilirsiniz.
Yigitinannesi_ Feyzashn_1 bunu ancak kendin anlicaksn cnm 22 haftalığım denedim tutuyorm hiç tansiyonum faln değişmedi beslenmeme suyuma dikkat ediyorum ilk hamileligim 8 aylikti ramazanda tutmadım daha oglumdan 15 borcum kaldi 15 ödedim emzrmeyi bıraktrdiktan sonra 6 ay içinde gene hamile kaldım bunda tutuyorm cok şükür sıkıntı yok smdilik
Ciftcekirdekailem annesi19 iftardan sahura bir buçuk litre su icebiliyorum. Normalden farklı tek yaptığım sey bir havuç ve bir armut yemek hergun.. bebeğin suyu azalmasin diye. Çok şükür kontrollerimde de herşey yolunda çıktı
Bebeklerselam54 Feyzashn_1 ben tutmuyom 15 +2 dayanamıyorum cun ki sonuçta benden bebekde besleniyor ve halsiz kalıyorum yaoicakmbisey yok artık
Askiletotomsu annesi19 çatlak olusumu ödem oluşumu yapıyor da az su içmek . Kesedeki suyunda günlük değişiminde kullanılıyor diye biliyorum ben
Hzn53 annesi19 ben de iftardan sahura kadar bol su içmeye çalıştım ama yetmedi. Doktorum günde 3 lt içmen gerekiyor dedi