Aysuntopal Kizlar 5.5 aylik hamileyim kaynimin dugunu var sacimi boyatmayi dusunuyorum bitkisel degilde normal boyayla boyatsam diyorum hic normal boyayla boyatan varmi acaba?
Duygu_k Aysuntopal ben boyuyorum 🙋🏻♀️ Doktoruma danıştım boyayabilirsin sadece çok solumamaya dikkat et dedi. Ben de 5.5 aylığım şimdiye dek 3 kere boyadım herhangi bir sıkıntımız da olmadı çok şükür ☺️