Ben 26 haftalıkken 7 yaşındaki kızımla otobüs yolculuğu yaptım ama bidaha yaparmıyom asla sürekli oturmak beni mahvetti ne kadar molalarda yürüsemde belime destekleyici yastıklarda koysam bel kasık ağrısından öldüm resmen bide elim ayağım şişmişti ama kendi aracınızla gideceksiniz bi tık daha rahat olur diye düşünüyorum