tugurs Kızlar 33 haftalık hamileyim karnım agriyor biraz yatınca falan geçti ama inanılmaz bir ağrı girdi korktum açıkcasi normal mi bu ağrılar
Deniz2961 tugurs bnm sertleşme vardı geçmeyen bebek bir yerde toplniyrdu bnde sertlesme dedim ama.meger kasılma imis iğne vs oldum.onlem.alindi en iyi dgru bilgiyi doktr verr aklında.kalacgna git bı nts vs yaparlar