Canım benimde bir kürtajım var. Poliskistik overim de vardı. Çok şükür tedaviye ihtiyaç kalmadan denedik ve oldu. Polikistik over sendromu olupta çok fazla hamile kalan kişi var zaten çok normal. İnşallah kalabilirsiniz herhangi bir tedavisiz önce bir deneyin bence.
Şuan 23 haftalık hamileyim. Rabbim sana da nasip etsin inşallah 🙏🏻