alinbezayan Kızlar merhaba, 25+3’teyim. Son 3-4 gündür bel ağrısı, ara ara da sağ kasığımda hafif bir sızı oluyor. Sizce bu normal mi?
SevimlimX alinbezayan bel ağrısı hep olacak canım bundan sonra bende sağ bacağımı sürüyerek yürüyorum arada
Gul6152 alinbezayan bu haftalarda ağrı kramp uyuşmalar cok normalmis doktorum bana bel ağrısı icin magnezyum verdi cok iyi geliyor
alinbezayan Gul6152 magnezyum takviyesi hamileliğimin başından beri alıyorum ama 3-4 gündür bel ağrılarım çok belirginleşti. Sanırım normal artık bundan sonra olması. İçim rahatladı.
SevimlimX alinbezayan merak etme canım doktorlar böyle agrilari pek önemli görmüyor birkere ben sormuştum karnım agrimisti bikac sefer onemsemedi kanaman varsa gel yoksa karnın büyüyor ağrılar olacak demişti