seriseri10 bende normal adet belirtileri vardı artı olarak hiç yaşamazdım öncesinde göğüs hassasiyeti olmuştu ve akıntım olmamıştı hatta acaba yumurtlama felan olmadı mı o yüzden mi akıntım yok demiştim kendimce gebe olduğumu adetim 5-6 gün gecikince erken yapılan test ile öğrendim öğrendikten 1-2 hafta sonra akıntı yavaş yavaş başladı