Zeyzeyp Allah bağışlasın evladınızu ☺️🙏🏻ultrason fotoğrafı 12+6’dan sanırım o zaman gitmiş doktora . O haftada çok fazla yanılma payı olabiliyor. Çünkü organlar daha yeni oluşmaya başlıyor. Biz doktordan iyi bilemeyiz. Ama etrafımda 13. Haftada erkek denip sonradan kız olduğu anlaşılan çok bebek var. Hatta eşimin kuzeninin çocuğuna 13. Haftada erkek denip sonradan kız olduğunu öğrendiler. Bu forumu çok takip etmiyorsunuz sanırım ya da denk gelmediniz ☺️Çok fazla cinsiyet yanılmaları oluyor. Benim de oğlumda 14+2 de belli oldu çok net. Ama öncesinde doktor asla tahmin bile etmedi. Arkadaşın da fotoğrafı 12+6 olduğunu için bunu söyledim. Burda %99 diyip sonradan aaa yanılmışım diyen doktorlar çok fazla 😊 emin olun bilmeden doktorlarıma danışmadan kimseye yanlış bilgi vermem🙏🏻 İlla yanılacak demiyorum tabi.