Kızlar selam 8 haftalık hamileyim ilk kez doktora gittim bugün. Enfeksiyonum var hem vajinal hem idrar doktora dedigimde ciddiye almadı ilaç olmaz su iç dedi ama enfeksiyon zararlı degil mi? Baska bi doktora mı gitsem enfeksiyonu varken gebelik geçiren var mı?