Kızlar ben dün cooook çok berbat bir gün yaşadım. Hala yüzümde kollarım da morluklardan kollarımı hareket ettiremiyorum burda açıklama da bulunmak istemiyorum bu konu da. Beni gebeliğimden önce içtiğim uyutan bir ilac antidepresan vardı 5 mg. Bende küçüklüğümden beri zor bi gün geçirince uykuya sığınırım sanki uyursam geçecek unutucam gibi. Gebe olduğumu unutup onu içtim içtikten bi yarım saat sonra kafaya zonk etti. Biraz internetten araştırdım gebe olupta içmek zorunda olan insanlar var. Bir şey olur mu kullananlar var mı?(10 haftalık gebeyim)