Ayse254 39+3 olduk ama sıfır belirtiyle yolumuza devam ediyoruz. Tek fark ettiğim şey bebeğin hareketleri güzel ama hıçkırık olayı tamamen bitti mesela sizde de aynı durum var mı korkmalı mıyım🤦🏻♀️
Semra12344 Ayse254 38+0 benim daha hıçkırık devam ediyor. Cuma çatı kontrolüm var siz yaptırdınız mı ?
Sgnn Ayse254 aynı gündeyiz canım belki sen uyurken oluyordur. Yada bebeğin hıçkırmasının sebebi ciğer gelişimi. Bu haftada ciğer gelişimini çoktan tamamladığı için ihtiyaç duymuyordur
Sevgibbd Ayse254 39+2 den selam olsun kızım sahurdan beri hareket etmediği için doktor yatış verdi ve alttan muayene etti doğumu başlatmak için bunu yapıyorum dedi galiba nişanımda geldi ama sıfır sancı
Ayse254 Sgnn ya bir haftadır falan olmuyor tedirgin oldum ama hareketleri güzel nst falan güzel çıkıyor doktora da sormadım şimdi aklıma takıldı neden hıçkırmıyor diye
Semra12344 Ayse254 ayy inşallah darısı başıma bende normal istiyorum bende de hiç belirti yok 😂bebişin kilosu nasıl cnm
Ayse254 Semra12344 kilo 3200 falan çok değil normal 41e kadar beklicez diyoruz bakalım doktorla eğer hala gelmezse ne olur bilmiyorum 😅