Aycnrma ne kadar içimi ferah tutmaya çalışsam da aminyotik bant olduğu için aslın da doğum anına kadar ister istemez o piskoloji vardı, ama ne olursa olsun o benim yavrumdu gelecek olan Allah’tan geldimi yapacak bir şey yok diyordum. Ama binlerce kere şükürler olsun ki Rabbim korktuğumu yaşatmadı kılına bile zarar gelmeden kucağıma aldım, içini ferah tut ortada bir şey yokken kendini vesveseye verme, aynı bedende son günlerin tadını çıkar, çünkü insan hamilelikte ki duyguları da özlüyor ❤️