Ramzi teorisine göre bebek rahime soldan girmişse erkek, sağdan girmişse kız oluyormuş. Buna inanan bi dünya insan gördüm bu forumda. Doğru mu değil mi kafam karıştı kızlar. Benim sol girişli güya ama sağ tarafa daha yakın. Ayrıca tam ortada duran bebeklerin cinsiyeti ne oluyor bu durumda. Cidden kafamı karıştırdılar