GokceGenc gebelikte şekerin sürekli dalgalanması istenmez bir düşük bir yüksek bir düşük bir yüksek seyrederse bu problemdir. şeker yüklemesinde bir seferlik bir şekerde yükselme olur ve içtiğiniz şekerin tamamı bünyenizde depolanmaz endişelenmeyin. gebelik şekeri tespit edilmemesi bebekte kilolu olma, kalpte problem yenidoğan sarılığı doğduğunda yaşanabilecek hipoglisemiye sebep olabilir. annede şeker var diye bebek şeker hastası olacak diye bir kural yok. ilerleyen aşamalarda genetik yatkınlık evet olma ibtimali vardır ama doğduğunda şeker hastası olacak diye bir kural yok